15 Ekim 2010 Cuma

MİMLENDİM =)

SEVGİLİ BLOG DOSTLARIM =) http://sifaliyemektarifleri.blogspot.com/  http://uyar-dan.blogspot.com/  BENİ  MİMLEMİŞLER ÇOK TEŞEKKÜR EDİYORUM.BENDE EN POPULER 3 TARİFİMLE BERABER BENİM İÇİN EN POPULER 2 TARİFİMİ  YAYINLIYORUM VE 5 DEĞERLİ BLOG ARKADAŞIMI MİMLİYORUM ...
                      TARİFLERİM ;

       1) PROFİTEROL
      2-) TRÜF
      3-) BİR BABAANNE KLASİĞİ:KARMA
      4-)KITIR POĞAÇA 
      5-)ÇİLEK SOSLU PASTA

                     DEĞERLİ BLOG ARKADAŞLARIM ;

     1) OĞLAK KIZLARI
     2)ŞULE İLE EGELİ TATLAR
     3)BAL BÖCÜKLERİ
     4) KALP KURABİYE
     5) SARI MUTFAK HANDE

4 yorum:

  1. Teşekkür ederimm ,ne güzel mim olmuş ;)

    YanıtlaSil
  2. mimlenmişim:)teşekkürler cevaplamaya çalışacağım.yani umarım:)biraz pc yi kurcalamam lazım bulabilecekmiyim bakalım yoksa yardım alırım bi yerden ah bir öğrenemdim gitti

    YanıtlaSil
  3. teşekkür ederim canım
    en kısa sürede cevaplayacağım
    sevgilerrrrr

    YanıtlaSil
  4. canım inan benim hiç öyle bir huyum yoktur beni ilk izlemeye alanlardansın destek verensin yorumlarınla canım kardeşim benim her zaman vaktin olmaz günü gününü tutmuyo insanın bazen kesinlikle kırılmadım yeni olduğum için bazı şeyleri yeni öğreniyorum çok teşekkürler güzel yorumun için

    YanıtlaSil