20 Temmuz 2012 Cuma

SOĞAN YEMEĞİ



Hayırlı Ramazanlar .........Bugün arada canım yemek yapmak istemeyip ,pratik bir yemek istediğimde yaptığım bildiğimiz soğan yemeğini yazıyorum.Aslında uzun uzadıya yazılacak bir tarif değil.
GEREKLİ MALZEMELER:
-4 Soğan
-yumurta miktarı isteğe bağlı
-sıvıyağ
-nane,tuz,pulbiber
-2 Domates,yoksa 1yemek kaşığı  salça
YAPILIŞI:Sıvıyağda yemeklik doğradığımız soğanları kavuruyoruz.
Domates yada salçayı ilave edip kavuruyoruz.Üzerine çıkacak kadar su ilave edip soğanlar pişene kadar orta ateşte pişiriyoruz.T uzunu ilave ediyoruz.İndirmeden önce yumurtalarımızı kırıyoruz.Baharatlarımızı ilave edip ateşten alıyoruz.AFİYET OLSUN....HAYIRLI İFTARLAR.........


 

12 yorum:

  1. ben bunu seve seve yerim...
    ellerine sağlık canım....
    kocaman sevgiler...

    YanıtlaSil
  2. teşekkür ederim canım,sevgiler...

    YanıtlaSil
  3. hayırlı ramazanlar canım ağır yemeklerdense bende böyle hem pratik hem leziz yemekleri çok severim.ellerine sağlık:)

    YanıtlaSil
  4. kesinlikle katılıyorum canım.

    YanıtlaSil
  5. Hemide Karatay yeme biçimine uygun.
    Ellerine sağlık.

    Kapıcı anne Çiğdem

    YanıtlaSil
  6. İyi ki hatırlattınız. Eskiden çok sık yapar çok da severdim. Ama nedense uzun süredir aklımda yok. :)) B12 şart oldu bana galiba. :) Elinize sağlık.

    YanıtlaSil
  7. Uzun bir aradan sonra tekrar sizinleyim :) 11 ayın sultanı Ramazanın güzel geçmesi dileklerimle...

    YanıtlaSil
  8. Mmmm nefis olmus, ellerine saglik canim...Hayirli ramazanlar....

    YanıtlaSil
  9. Teşekkürler canım,hayırlı ramazanlar...

    YanıtlaSil