12 Ocak 2012 Perşembe

EŞİMİN DOĞUM GÜNÜ PASTASI


Pastamızın Pandispanyası İçin Malzemeler:
  • 6 yumurta
  • 1.5 su bardağı  toz şeker
  • 1,5 su bardağı un
  • 1 paket kabartma tozu
  • 1 paket vanilya
Üzeri için :
YAPIMI:Şeker ile yumurtayı köpürene kadar çırptıktan sonra un,vanilya,kabartma tozunu ilave ettim.Yağlanmış fırın tepsisine döküp 180 derecede 30 dk pişirdim.
 Üzeri için daha yaptığım
şekerlemeleri  kullandım:) Pastamızı 2 ye ayırıp , bir 3 ü 1 arada kahveyi suyla hazırlayıp sütle karıştırdım. pastamızı bu karışımla ıslattım.Şekerleme hamurumuzun yarısını pastamızın  alt kısmına yaydırıyoruz.Üzerine pastanınüstkısmını koyup sonra krem şantiyle kaplıyoruz.üzerine şekerlemeleri koyup çikolata sosu  döküyoruz.

7 yorum:

  1. valla harika gözüküyor tatlım ellerine sağlık eşin şanslı kesinlikle böyle güzel bir pasta yapanı olduğu için:))

    sevgiler...

    YanıtlaSil
  2. Öncelikle mutlu yıllar.Pasta çok lezzetli görünüyor canım.Ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
  3. ellerine sağlık canım çok leziz olmuş.farklı bir tarzı var.ziyaret için çok teşekkürler sevgiler

    YanıtlaSil
  4. eşinle sana nice uzun mutlu yıllar canım.

    YanıtlaSil
  5. nefis görünüyor canim :) ellerine sgalik :)

    YanıtlaSil
  6. Harika bir pasta ellerine sağlık canım.
    Ailece sağlık mutluluk dolu nice yıllar diliyorum.
    Sevgiler...

    YanıtlaSil
  7. Harika bir pasta,ellerine sağlık canım.
    Ailece sağlık ve mutluluk dolu nice yıllar diliyorum.
    Sevgiler...

    YanıtlaSil