19 Eylül 2011 Pazartesi

ŞEKERLEMELİ PASTA :)

Malzemeler
-4 YUMURTA
-1  BARDAK ŞEKER
-1 BARDAK UN
-1 SU BARDAĞI NİŞASTA
-1 PAKET KABARTMA TOZU
-1 VANİLYA
KREMASI:

-1LT SÜT

-10 YEMEK KAŞIĞI UN

-1.5 SU BARDAĞI ŞEKER

- 3 YEMEK KAŞIĞI KAKAO

YAPILIŞI:

Keki: 4 yumurta ve 1 su bardağı şekeri köpürene kadar çırp.Sonra 1 paket kabartma tozu ,1 su bardağı unu ve 1 su bardağından bir parmak  az buğday nişastasınıda katıp iyice karıştır.Yağlanmış  tepsimizin içine harcı  boşaltalım ve pişirelim.
Kreması için: Bir litre  süt , 10 yemek kaşığı un , 1,5 su bardağı şekeri, 3 yemek kaşığı kakaoyu  ocakta sürekli karıştırarak pişiriyoruz.Pudingkıvamınagelincealtınıkapatıyoruz.
Kek soğuyunca ortadan 2 ye ayırıyoruz.1 su bardağı şekerli suyla pastamızın 2 katınada ıslatıyoruz.Kremanın içine biraz krem şantiden katıyoruz.Kekin en alt katına bir miktar kremadan sürüp iyice yaydırıyoruz..Üzerine kekin diğer parçasını koyuyoruz , şerbetle ıslatıp  kremayla kaplıyoruz.üzerini şekerlemelerle süslüyoruz…

Yeni bir haftaya tatlı bir başlangıç yapmak istedim.Gerçi dişimi çektirdim pek tadım yok ama....Bir iki saate bir şeyim kalmaz geçer diye düşünüyorum.Sağlıklı bir hafta geçirmenizi diliyorum ,ağzınızın tadı bozulmasın.

7 yorum:

  1. Arzu'cum ellerine sağlık pasta çok şeker olmuş sevgiler.

    YanıtlaSil
  2. Ellerine sağlık nefis bir pasta olmuş,sevgiler

    YanıtlaSil
  3. arzucum ellerine saglik canim .. sicacik sevgiler

    YanıtlaSil
  4. Dis zordur gecmis olsun sana,bende birkac disimi yaptirdim hala zonkluyolar ben anlamadim bu isten,pasta eminim nefis oldu,eline saglik,afiyetler olsun Arzucum...

    YanıtlaSil
  5. Ellerine sağlık.
    Geçmiş olsun.
    İyi haftalar.

    öperim.
    Neşeli anne Çiğdem

    YanıtlaSil
  6. acil şifalar diliyorum
    ya ben bu şekerlemelere bayılıyorum pastayla birlikte nefis ötesi gözüküyorlar ellerine sağlık canım

    YanıtlaSil