16 Eylül 2011 Cuma

EDA ' NIN DONDURMASI :)

HAYIRLI CUMALAR ...:) BU TARİFİM EDA 'YA AİT. ( KARDEŞİMİN KIZI DAHA 10 YAŞINDA OLMASINA RAĞMEN  ÇOK MARİFETLİ.BAYRAM DA O YAPTI BİZ YEDİK:)  VE FOTOĞRAFINI ÇEKİP YAYINLIYORUZ.ELLERİNE SAĞLIK EDACIIM  TEŞEKKÜR EDERİM :) <3  YOĞUN BİR HAFTA GEÇİRİYORUM VE HAFTA SONU DA ÇALIŞACAĞIM  BU HAFTA BLOĞUMLA İLGİLENEMEDİM SİZLERİ DE ZİYARET EDEMEDİM .EN KISA ZAMANDA ZİYARETİNİZE GELİYORUUM.:) GÜZEL BİR HAFTA SONU GEÇİRMENİZ DİLEĞİYLE...
MALZEMELER:
  • 4 PAKET  PİKNİK BİSKÜVİ
  • 2 KAŞIK NESCAFE 
  • 1 PAKET VANİLYA
  • 4 PAKET KREM ŞANTİ
  • 4 SU BARDAĞI SÜT
  • 1 AVUÇ CEVİZ
  • ÇİKOLATA SOSU
YAPILIŞI:
  **  KREM ŞANTİYİ ÇIRPIYORUZ. TÜM MALZEMELERİ KARIŞTIRIYORUZ. İSTEDİĞİMİZ BİR KABA STREÇ FİLMİ YERLEŞTİRİP KARIŞIMI İÇİNE DÖKÜYORUZ. 12 SAAT BUZLUKTA BEKLETİYORUZ. BUZDOLABINDAN ÇIKARMADAN 1 SAAT ÖNCEDEN ÇİKOLATA SOSUNU HAZIRLIYORUZ. BUZDOLABINDAN ÇIKARIP ÜZERİNE DÖKÜYORUZ YAKLAŞIK 2 SAAT BUZLUK TA BEKLETİYORUZ DAHA SONRA SERVİS YAPIYORUZ. 
                                                   **AFİYET OLSUN**



10 yorum:

  1. Ellerine sagkik edaciiim:-)
    Cok leziz görünüyor...
    Sevgiler

    YanıtlaSil
  2. ayyy ayyy nefiss görünüyor canım ..eda hanımın ellerine sağlık:) sevgilerle

    YanıtlaSil
  3. hımmmm ... çok lezzetli görünüyor tatlım ellerinize sağlık .

    YanıtlaSil
  4. inanaıyorum 1o yaşında ama dondurma yapıyor maşallah.ben 1o yaşındayken mutfagın yolunu bilmezdim.ellerine saglık edacıgın.

    YanıtlaSil
  5. çok güzel görünüyor. bende biliyorum ve çok seviyorum by tatlıyı

    edanın ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
  6. edanin eline saglik guzel gorunuyor
    Sefa

    YanıtlaSil
  7. Çok nefis görünüyor gerçekten :))
    seni yeni siteme davet ediyorum cnm artık ordan devam edecegım . www.suleileegelitatlar.com

    YanıtlaSil
  8. edayı tebrik ediyorum. şimdiki çocukların herşeyi bir başka güzel :)

    YanıtlaSil
  9. Bizzat yemiş birisi olarak çok lezzetliydi gerçekten. edanın ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
  10. Adam olacak çocuk daha bu yaştan belli oluyor. Görüntü süper.Sevgili Eda'nın eline koluna sağlık...

    YanıtlaSil