25 Aralık 2012 Salı

TAVUK PAÇASI

-1 Adet tavuk göğüs eti
-2 Adet soğan
-4 Adet patates
-1 Su bardağı kadar domates rendesi
-1 Yemek kaşığı domates salçası
-Tuz,pul biber
YAPILIŞI:
  Tavuk eti önceden haşlanmış olduğu için onu küçük parçalara ayırıp kenara aldım.Soğanı yemeklik doğrayıp kavurup rendelenmiş patates ve domatesleri ilave ettim.Biraz kavrulunca bulamaç kıvamına geliyor.Tavukları da ilave edince ,az su ilavesi ile kısık ateşte pişirdim.Tuzunu,baharatını ilave edip ateşten indirdim.Annemden öğrendiğim çok lezzetli bir yemek.

18 yorum:

  1. çok güzel bir yemek olmuş canım.ellerine sağlık.sevgiler.

    YanıtlaSil
  2. teşekkür ederim canım...

    YanıtlaSil
  3. Denemek istediğim bir tarifti iki ün önce ablam önermişti ne tesadüf sizi izlemeye aldığım ilk dakikada karşıma çıktı :) iyi dileklerimle...

    YanıtlaSil
  4. bloğuma hoş geldiniz,umarım tarifi deneyince beğenirsiniz...

    YanıtlaSil
  5. ellerine sağlık canm ben de denemeliyim bunu listeme aldım sevgiler

    YanıtlaSil
  6. teşekkür ederim canım,umarım beğenirsin...

    YanıtlaSil
  7. canım banada 1 taBAK yolla :))
    ellerine sağlık...

    YanıtlaSil
  8. hemen yollanmıştır canım,afiyetler olsun...

    YanıtlaSil
  9. Tavuk-patates zaten çok yakışır birbirine..Bu şekilde de çok hoş olmuş.Ellerine sağlık canım..Bir tabak da ben alayım barii :)

    YanıtlaSil
  10. hemen bir tabakta sana gönderdim canım,afiyet olsun...

    YanıtlaSil
  11. bu ikiliyi her zaman sevmişimdir ellerine saglık
    sevgiler....

    YanıtlaSil
  12. elinize sağlık boğazımda bir ağrıyoki şimdi bu çorba ne iyi giderdi..

    YanıtlaSil
  13. Blog yazmanın en güzel tarafı ,her evin kendi mutfağını görüyoruz. Ve bir sürü yeni tarif.Ben paçayı farklı yaparım,ama bu tarife de bayıldım.Elinize sağlık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. blog yazmanın bu yanlarını bende çok seviyorum...yeni keşifler çok güzel oluyor...

      Sil
  14. merhaba canım,
    ahudemde yarışıyorum...
    blogumdaki beni oyla butonuyla beni oylarsan sevinirim...
    şimdiden çok teşekkürler...

    mutlu seneler...

    YanıtlaSil
  15. oooh tam bizim eve göre severiz hem de çok ellerine sağlık canım

    YanıtlaSil