12 Ocak 2011 Çarşamba

ÇİKOLATALI PUDİNG

MALZEMELER:
-4 Su bardağı süt
-1Su bardağı şeker
-3Yemek kaşığı nişasta
-4Yemek kaşığı kakao
-1.5 çay bardağı damla çikolata
-1 Tutam tuz
-1 Vanilya
YAPIMINA GELİNCE:
Şeker,nişasta,kakao ve tuzu bir kasede karıştıralım.Bu karışıma 1 su bardağı sütü ilave edip tekrar karıştıralım.Geri kalan sütümüzü küçük bir tencereye alıp kaynamaya bırakalım.Kaynamaya başlayınca kısık ateşte devamlı karıştırmak sureti ile nişastalı karışımı ilave edelim.Bir kaç dakika kısık ateşte karıştıralım.Ateşten alalım .Kaselere baylaştırıp soğuyunca servis yapalım.AFİYET OLSUN.

9 yorum:

  1. Ellerinize, emeğinize sağlık. Çok leziz ve iştah açıcı görünüyor.

    Saygılar.

    YanıtlaSil
  2. Arzucuğum ellerine sağlık kuzucuklarada afiyet olsun...

    YanıtlaSil
  3. sütlü tatlıları listesinin birinci sırasında tutan ben hemencecik hazırlayıveriyorum pudingi ama hazırından
    şimdi artık böyle yapıcam diyorum senin tarifine bakarak :)
    eline sağlık Arzucum...

    YanıtlaSil
  4. Alllahım Allahım çikolata de canımı ye ben de istiyorum onlardan : )

    YanıtlaSil
  5. Pişerken mis gibi de kokar:) Ellerine sağlık...

    YanıtlaSil
  6. Hazır pudinglerden ziyade bu şekilde yapıp yemek en güzeli olsa gerek :)
    Ellerine sağlık..

    YanıtlaSil
  7. çok iştah açıcı görünüyor .. eminim tadıda bir o kadar nefistir ellerine sağlık cnm ...:)

    YanıtlaSil
  8. Çok lezzetli görünüyor. Üstelik yumurtasız olması da çok iyi.
    Ellerinize sağlık.

    YanıtlaSil
  9. Sevgili arkadaşım bizleri yalnız bırakmayarak etkinliğimize katıldığın için teşekkür ediyoruz....

    Sevgiler

    Selma&Aslı

    YanıtlaSil