3 Mart 2013 Pazar

KÜÇÜK BİR KAÇAMAK : TON BALIKLI SALATA


             "En güzel ahlak arkadaşına ikramda bulunmak ve isteyene yardım etmektir."
                                                                                                                          HZ. ALİ
 GÜZEL BİR PAZAR GECESİN DEN HERKESE SICACIK BİR MERHABA.BU GÜNLERDE ISRARLA TEMBELLİĞİME DEVAM ETMEKTE BİR TARİF BİLE YAZMAYA ÜŞENMEKTEYİM.HANGİ  TARİFİ YAZSAM DİYE DÜŞÜNÜR VE FOTOGRAFLAR ARASINDA BOĞUŞURKEN  BÜYÜK KIZIM ELİFİN BENDEN HABERLİ YAPTIĞI !KAÇAMAK FOTOĞRAFLARI AYY NE GÜZEL DE CIKMIŞ DİYE SEYREDERKEN ! BİRDEN BU SOFRAYI , BU ARKADAŞLIĞI SİZLERLE PAYLAŞMA FİRKİ GELDİ AKLIMA :) 
ÇÜNKÜÜ  İZİN ALMAK İÇİN BENİ ARADIĞINDA ( BU ARADA  OKULDAN KAÇILMIŞ SALATA YAPIMINA COKTAN BAŞLANMISTI BİLE ) ' AMA ARZU ABLACIĞIM  SALATA  YAPICAZ VE FOTOGRAF CEKİCEZ  DİYE EN SEVİMLİ SES TONUYLA ( BU TONU HERZAMAN KULLANMAZ.)  BENİ ÖYLE BİR ETKİLEMİŞ Kİ BU KADAR ZAHMETTE GİRMİŞLERKEN HEMDE BLOĞUM İÇİN YAYINLAMAMAK ÇOK AYIP OLURDU :):) BEN BU AYIBI KALDIRAMAM  YAYINLAMAK BENDEN BEĞENMEK SİZDEEN :)
DOSTLUĞUNUZ DAİM OLSUN KIZLAAR :) 


MALZEMELER:
- 3 ADET TON BALIĞI 
- 1 SU BARDAĞI MISIR
-YARIM MOR LAHANA 
-1 ADET SALATALIK
- 1 ADET ATOM
- 1 ADET HAVUÇ
-1 LİMON
-YARIM ÇAY BARDAĞI ZEYTİN YAĞI
- TUZ
 YAPILIŞI : HEPSİNİ KARIŞTIRIYORUZ:)



 KÜÇÜK BİR NOT : BU SALATA ARKADASLARLA YENDİĞİNDE DAHA LEZZETLİ OLUYORR :) ŞİDDETTE TAVSİYE OLUNUR :) BU ARADA FOTOGRAFLAR İÇİN İZİN ALMADIM  BANA KIZMAYACAĞINIZI DÜŞÜNÜYORUM :) :) 

8 yorum:

  1. ellerine sağlık canımm.)
    bazen böyle duraksamalar oluyo can saglığı olsun.)

    YanıtlaSil
  2. ama bende çok severim ton balıklı salatayı :)
    ellerine sağlık canım.......

    YanıtlaSil
  3. ne hoş bir yazı olmuş çok sevdim bayıldım ellerine sağlık herkesin

    YanıtlaSil
  4. ton balıklı salataya bayılırım bol soğanlı bide harika görünüyor valla kızların ellerine sağlık..

    YanıtlaSil
  5. Am xavi gerard jude, Aiico sigorta ltd bir temsilcisi. Bir isletme kredisi ihtiyacim var? veya insaat kredisi? , ayri ayri% 3 oraninda kredi verir Eger ilgileniyorsaniz xavigeradloanfirm@yahoo.com hemen kredi belge ile devam etmek için bu e-posta adresinden bizimle irtibata geçecektir.

    SR GERARD JUDE

    YanıtlaSil