2 Ağustos 2010 Pazartesi

İNTERNETTE YEMEKTEYİZ

Çok yoğun bir haftasonu geçirdim.Emre ciğimin düğünü vardı.Emre ve Nükhet e sonsuz mutluluklar diliyorum.Bloğumdan ayrı kaldım.Pazar günü tesadüfen sevgili arkadaşım LEZZET PINARI tarafından mimlendiğimi öğrendim.Çok teşekkür ediyorum.Yoğunluktan cevap veremedimResimleri Elif imin desteği ile belirledim.Menü oluşumunda Emine ablamın payı çok fazlaydı.ikisine sonsuz teşekkürler. .İNTERNETTE YEMEKTEYİZ için ben neler hazırladım beraber bakalım.



MASA ÖRTÜSÜ BERNARDO

PEÇETE HALKAM


YEMEK TAKIMI BERNARDO

ŞAMDANLARIM BERNARDO

KADEHLERİM BERNARDO

 ÇATAL - BIÇAK TAKIMIM BERNARDO


VE MENÜM


BAŞLANGIÇ

ROMAN ÇORBASI

ARA SICAK

GALETA UNLU BÖREK
ZEYTİNYAĞLI PATLICAN DOLMASI

SALATA

KARIŞIK GARNİTÜRLÜ
SALATALIK DOLMASI


ANA YEMEK

(AYRAN EŞLİĞİNDE )
CİĞER SARMA

TATLI

ÇİKOLATA SOSLU KREP

...............................................................
Menümüde bu şekilde oluşturduktan sonra bende
arkadaşlarımdan
yi mimliyorum ve kolay gelsin diyorum.SEVGİLERİMLE......

11 yorum:

  1. gayet zevkli bir mim olmuşş:)) tebrik ederim..
    ayrıca arkadaşlarınızı da tebrik ediyorumm bir ömür mutluluk diliyorumm..
    sevgilerimle..

    YanıtlaSil
  2. teşekkür ederim Deniz ciğim.sevgiler.

    YanıtlaSil
  3. ciğer sarma risklimi olmuş ne:) çok beğendim puanım 2 :))

    Ellerine sağlık arzucum seçimlerini çok beğendim roman çorbayıda ilk defa duydum sayende...hemen bakıcam

    YanıtlaSil
  4. Aylin ciğim ciğer sarma evet riskli olabilir. roman çorba benide ismen cezbetmişti.yakında tarifi vermeyi düşünüyorum.bu arada puanın pek bol maşallah.gerçekten yemekteyiz de olsam terlerdim valla:) sevgiyle kal canım....

    YanıtlaSil
  5. Nefis bir seçim olmuş ;)

    YanıtlaSil
  6. Çok güzel bir seçim olmuş.Roman çorbayı hiç duymadım.Ama değişik tatlar denemeyi severim.Tebrikler,sevgiler.

    YanıtlaSil
  7. çok hoş bir kombinasyon olmuş tam sana yakışan ellerine sağlık diyorum bu arada fena halde heyecan yaptım çok teşekkür ederim canım
    sevgiler

    YanıtlaSil
  8. Merhaba,

    Ne kadar şık ve guzel şeyler. Ellerine saglik.
    Merakli anne Cigdem

    YanıtlaSil
  9. çok şık takımlar ve nefis lezzetler ellerine sağlık canım sevgiler puan 10:)

    YanıtlaSil
  10. canım ellerimle ilgili bir operasyon geçireceğim bir süre bilgisayar kullanamayacağım mimi biraz geç yanıtlarsam kırılmazsın umarım
    öptüm
    sevgiler

    YanıtlaSil
  11. çok şık bir masa olacak.. ben de puan verecek olsaydım on puan olurdu kesin ;)

    YanıtlaSil